Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Mycket att göra lite tid.....

Av Karolina - 5 maj 2014 21:22

Har just nu alldeles för mycket att göra!

Pluggar som sagt heltid! 50% folkhälsovetenskap samt 50% sociologi, men idag är jag bara glad, då jag fått min enkät med följebrev och enkätdiskussion godkänd, och jag som var helt säker på att jag skulle få komplettera! Nu ska jag börja med den stora uppgiften i båda ämnena, men först ska jag fokusera på folkhälsovetenskap då den uppgiften är uppdelade i 3 delar och den första ska vara inne redan den 15:e, ska vara minst 10 sidor! Urk....


Sedan ska jag vara med i en stegtävlig är jag ska ta 10 000 steg eller motsvarande varje dag, mellan 7 maj fram tills i juni någon gång.


Nu ska jag lägga mig och läsa boken som jag köpt idag, pluggproffsens guide till att lyckas på universitet, se om jag kan få några nya tips i mitt pluggande.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 19 augusti 2014 11:10

Nu var det länge sedan jag var här. Kursen i folkhälsovetenskap är avslutad och jag fick ett G (man kan bara få G eller U), en strulig kurs med lärare som la in mer i uppgifterna efter inlämning och som inte svarade eller var mindre trevliga, komme...

Av Karolina - 19 maj 2014 21:10

Igår lämnade jag in min intervention i folkhälsovtenskapen, den handlar om övervikt och fetma bland barn och ungdomar och hur man med hjälp av ökad fysisk aktivitet i skolan kan minska den. Imorgon blir det e-möte med min granskningsgrupp för disku...

Av Karolina - 16 maj 2014 13:54

Just nu skulle jag behöva fler timmar på dygnet. På söndag ska min intervention inom folkhälsovetenskap lämnas in, är inte helt klar med denna. Har dock producerat ca 6 - 7 sidor hittills har dock ett antal punkter kvar att skriva om.   Sedan...

Av Karolina - 6 maj 2014 20:46

Idag är det exakt 2 år sedan maken hade sina 3 hjärtstopp, men överlevde! Första hjärtstoppet fick han på cykel i ca 35 km / h. Tack vare Per, Elin och Per som gav hjärtlungräddning på olycksplatsen, makens bra grundkondition samt närheten till e...

Av Karolina - 20 april 2014 21:12

Nu har jag jobbat klart för denna helg. Jobbat fredag tills idag, mycket att göra men det är skönt istället för att man ska jaga jobb. Idag när jag kom hem var jag jätte trött, maken hade tagit barnen med till farmor och farfar så det var tomt och ty...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards